
Vi bygger starka varumärken åt startups.
Varumärket är filtret som avgör om vi rycker på axlarna åt ännu en produkt eller om vi är beredda att följa ett företag till världens ände. Idag köper vi inte produkter eller tjänster, vi köper varumärken som vi kan relatera till och tror på.
Varumärkesstrategi är svaret på frågan som alla entreprenörer behöver ställa sig - hur blir ett företag framgångsrikt?
Vi hjälper startups med att bygga deras viktigaste tillgång för att öka sitt värde och lyckas på marknaden, ett varumärke som får dem att välja just dig.
Varumärket är skillnaden.
Med ett starkt varumärke får du fler kunder, till en lägre konverteringskostnad, som handlar oftare, är beredda att betala ett premiumpris och rekommenderar dig vidare.
Det är med andra ord ovärderligt.

Erbjudande!
För er som deltog på Mind Your Business 3 februari har vi ett särskilt erbjudande - 25% rabatt på vår tjänst "Varumärkesstrategi"
45 000 kr
33 750 kr
Utmaningarna vi hjälper dig lösa:
Vad är varumärkets DNA som ska driva verksamheten framåt?
Vem är vår idealkund och hur får vi vår målgrupp att välja just oss?
Vilka initiativ behöver vi ta för att attrahera rätt personer, på rätt sätt, vid rätt tillfälle?
Vision och mål
Om du inte har en tydlig vision och ett artikulerat mål kommer du inte heller kunna nå det. Om du däremot vet vart du är på väg kan du fokusera på det som kommer göra skillnad, få andra att följa dig och nå toppen.
Värderingar
Hade du velat umgås med någon som inte står för något, någon som aldrig säger vad de tycker eller visar vad som är viktigt för dem? Det vill inte dina kunder heller! Precis som du söker dig till andra människor du kan relatera till så letar de efter varumärken som delar deras värderingar.
Målgruppspersona
Att förstå sin målgrupp handlar inte om att veta hur gamla de är eller var de bor. Det handlar om att ha insikt i vad som driver dem, vad de är rädda för, vad de vill uppnå och vilka de vill bli. När du vet det kommer du veta var, när och hur du ska kommunicera med dem.
Positionering
Vi vinner inte genom att säga samma sak som alla andra och påstå att vi är lite bättre, lite större eller lite snabbare. Vi vinner genom att gå vänster när alla andra går höger. Det är först när vi hittar en positionering som är meningsfullt annorlunda för vår målgrupp som vi kan få dem att känna att vi är det självklara valet.
Aktivering
En strategi är ingenting värd om den inte implementeras. Vi behöver få alla att arbeta i samma riktning och ta de initiativ som krävs för att få bollarna i rullning.
Hur vi arbetar
Att utforma en varumärkesstrategi är en kollaborativ process som vi genomför tillsammans mer er i workshop format. Slutprodukten består av en insiktsrapport och en handlingsplan för hur strategin ska implementeras för att ni ska nå era mål.
Erbjudande!
För er som deltog på Mind Your Business 3 februari har vi ett särskilt erbjudande - 25% rabatt på vår tjänst "Varumärkesstrategi"
45 000 kr
33 750 kr
Första steget i vårt samarbete är ett utvärderingsmöte där vi tillsammans går igenom era förutsättningar och behov.
- Utvärderingsmötet är alltid kostnadsfritt

0760 83 74 87
Vad säger dom
"Vi behövde utveckla varumärket för att hålla fast i det som har varit dess styrkor historiskt och dessutom addera det nya som blir nödvändigt för att lyckas framåt på ett effektivt sätt för våra kunder. Mikael och Kalle lyckas göra detta på ett mycket bra sätt i sin process vilket skapar den tydlighet vi behövt när vi utvecklar vårt varumärke, vår kommunikation och vårt företag framåt."

Kristoffer Väliharju, VD, GoldPen
"Som investerare och bolagsbyggare har vi hjälpt startups med allt från den inledande investeringsrundan hela vägen till börsnotering. Vi vet vad som krävs för att nå framgång och varumärket är idag en viktig komponent som många startups underskattar. Vi har själva jobbat nära Mikael och Kalle från PLAN V, deras metod och särskilda kunskaper tillför verkligen en helt ny dimension."

Sami och Helena Sulieman, Grundare av Affärsänglarna
STRATEGI | IDENTITET | INNEHÅLL